Monday, March 2, 2009

MC - Terakhir kali

Saban semester sejak Anugerah Dekan diperkenalkan di FST ini, saya dipertanggungjawabkan menjadi Master of Ceremony (MC) aka Pengerusi Majlis acara tersebut..dan acara-acara FST yang lain..selagi saya available, selagi itu khidmat ini diperlukan...

Dan hari ini...mungkin...(ye la kot..kurang sebulan meninggalkan sini....mungkinkah akan ada lagi tugasan baru??)..pada hemat saya, kali terakhir saya menyumbang untuk menjadi pengerusi majlis majlis Anugerah Dekan FST Sessi Julai 2008/2009...saya memilih untuk mengendalikan sesi petang di mana para pelajar saya menerima penganugerahan tersebut pada sesi itu..pada sesi pagi dikendalikan oleh Imran (Che Mohd Imran, pensyarah Matematik) dan tak lain tak bukan paling terror..Kak Farid..

Alhamdulillah majlis tadi selesai dalam serba ringkas dan lancar..dalam keadaan saya yang selsema...nasib baik tak bersin macam semasa dalam kelas tengahari tadi!

Inilah noktah terakhir khidmat saya di FST hendaknya sebelum saya melayari masa-masa mencabar persediaan sambung belajar..mudah2an semua akan berjalan lancar...Amin Ya Rabbal Alamin..

End.

No comments:

Post a Comment