Wednesday, December 31, 2008

Akhirnya...pengesahan jawatan alhamdulillah

Setelah sekian lama tidak mem'posting', saya rasa perlu menulis sesuatu buat recap beberapa hal yang berlaku dalam kurang 2 minggu ini....

Sebelum ke tajuk besar post ini, alhamdulillah cuti krismas yang lalu saya menerima kunjungan ayah dan mak sedara sebelah baba (ayahanda saya) Ayah Nasir dan Mak Mala ke rumah kerana tujuan anak bongsunya Amira mendaftar di UiTM Kuala Terengganu pada hari berikutnya. Alhamdulillah, mereka sampai lewat petang dan saya sempat menyiapkan hidangan makan malam buat mereka dan Ayah Shahrom sekeluarga...3 kereta juga yang datang..,Alhamdulillah rasa seronok dapat menjamu sedara mara...Keesokan hari ikut mendaftar Mira, 'melawat' ke Pasar Payang, MyDin dan bandar, dan kemudian meninggalkan Amira di UiTM. Ayah Sir dan Mak Mala pulang ke Kuala Lumpur pada pagi hari Sabtu, 27 hb...

Pada hari semalam, tanggal 30 Disember 2008 AKHIRNYA saya menerima surat pengesahan jawatan yang agak berkurun lama saya tunggu...Alhamdulillah...segala badai, cabaran yang ditempuh, dapat jua ku surat pengesahan jawatan tersebut..kini secara rasminya saya telah sah menjawat jawatan pensyarah di UMT!!

Sekarang??? Menunggu surat dari KPT mengenai kelulusan cuti belajar!!!!Ya Allah mudahkanlah segala urusanku......

End.

2 comments:

  1. byk2 entry yg panjang nih, xde yg komen, alangkah ruginya yg xkomen. well.... meh nak komen....
    TAHNIAH - CONGRATS - OMEDETO - PAGBATI - FELICITATIONS - GRATULUJEMY - CHUC - GLUCKWUNSCHE - LYKONSKNING - BLAHOPRANI......

    ReplyDelete
  2. Takpe Lukman..this blog function as some sort of diary ... recall whatever event happened....takde comments pun takpe..tapi really appreciate your comments all this while...keep it on...

    ReplyDelete