Monday, May 10, 2010

Bertabahlah...

Banyak sebenarnya yang hendak dikemaskini kan cerita di halaman ini..

Namun hasrat termati dengan mood down hari ini..

Pagi ini mendapat panggilan telefon dari hospital....berkenaan keputusan ujian darah yang diambil pada 26 April yang lalu...Bersabarlah hati...keputusan kali ini lebih teruk dari yang dulu...dr menyatakan seolah2 saya tidak mengambil ubat pada kadar 8 minggu lebih yang lalu dengan betul ...atau mungkin ada hari2 tertentu yang saya terlupa nak makan langsung...dan seperti yang diberitahu pada lewat pertemuan tersebut..ya saya perlu menambah dos ubat sedia ada...dr katakan lagi...tidakkah saya berasa letih, bertambah berat badan, stressed, depressed, kekejangan otot yang kerap, cepat rasa mengantuk dan sakit2??

Sebenar2nya..saya sudah tak dapat membezakan ianya kesan kerana penyakit itu...atau kerana saya memang letih....

End.









4 comments:

  1. Kak Izan...i can just doa from far, hopefully evitin will be fine k...

    ReplyDelete
  2. my dear,
    dlm apa yg kita lakukan...ingatlah Allah...sentiasa disisi kita...di saat kita rasakan kita sudah tidak berupaya utk bangun, ingtlah Allah...Azmina doakan yg terbaik utk kak izan....miss you

    ReplyDelete
  3. salam kak chobby..

    tk cr.hv a gud rest!!!

    ReplyDelete
  4. Thanks all for ongoing strength!!!!

    Luv u all..may ur life be blessed, always!

    ReplyDelete